24derya_11 Saree1 maşallah bnde 35+1 günlüğüz 2400 grmız ablam diyo birşey olmaz kolay çıkar en azından 😅😅
anne11 Alminanin_Annesi61 32 de bizde 2200dük dr 2 hafta önde gittigini söyledi usgde de zaten 34 yazıyordu internettede 34 e uyumlu gözüküyor
Alminanin_Annesi61 anne11 biraz endişeliyim bu gidişle 4 kiloyu geçerse normal doğum zor olur gibi gözüküyor. İlerden gitmesi çokta iyi değilmiş 🤷🏻♀️Sağlıklı olsunlar yeterki de .