Zilanerdemm Kızlarr iki gün önce spinal sezaryan oldum ve inanılmaz bel ağrısı çekiyorum. Dikiş ağrılsrı bir yandan, karın ağrısı bir yandan yetmezmiş gibi bitde bu bel ağrısı mahvetti beni 🤦🏻♀️ Tavsiyelerinizi alabilir miyim acaba size neler iyi geldi?
Tugbaslan3458 Zilanerdemm beline yastık koymadan bebegi emzirme hep yastık olsun belinde doğumdan 2 ay sonra ayakta çok durunca bel ağrım başladı kız bebekte bel ağrısı oluyormuş hamileligimde olmadı doğumdan 1 ay sonra ara ara başladı iyi gelen hep oturmak otururken belime yastık koymaktı
Zilanerdemm Tugbaslan3458 şuanda yatarken bile bel oyuntuma küçük bişey sıkıştırıyorum o biraz rahatlatıyo dediğin gibi otururken yastık olursa daha iyi oluyor gerçekten teşekkr ederim 🙏🏻
Zilanerdemm Seymassrioglu bu bel ağrısı inanılmaz birşey dikiş ağrısı bunun yanında hiçbirşey 🤦🏻♀️ Teşekkr ederm umarım geçer kimisinin daha uzun sürüyormus yaa