3bebe1anne_2021 35 haftaligim gebelik şekerim cıktı. diyete başladım ama hiç memnun değilim . Halsizlik şeker yükselmesi falan geçti ama doymuyor ve Tatlı istiyorum bu süreci geçiren anneler tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙄🙄🙄
Sarew 3bebe1anne_2021 Kakao oranı yüksek seker oranı düşük bitter cikolata tüketebilirsiniz cok canım istediğinde bi iki parça atıyorum ağzıma ☺️
Sermec27 3bebe1anne_2021 seker yüklemesi 28 e kadar yapılıyor diye biliyorum size yeni mi yapıldı ben 22 den beri diyet yapıyorum 35 haftalık olduk 13 haftadır diyet yapıyorum züber var tatlı isteğini az da olsa bastırıyor
aslannaz21 3bebe1anne_2021 tatli yeme istegi zorluyo beni yemeklerden sonra yuruyuse cikiyorm tokluk sekerimi dusuruyorm eve gelip az da olsa tatli yiyorm ya da yuruyuse cikmadan tatlimi yiyorm yuruyusle dusuyo zaten bazen giderkn dondurma alip yiyorm bi sekilde idare ediyorm 3 ay oldu diyete baslayali 38+5olcaz insallah bu gunu saymazsak az kaldi allahin izniyle bol bol yerim
3bebe1anne_2021 Sarew peki sütlü tatlı veya bal pekmez olabilir mi doktora irek diyet listesiyle başladı daha 5 hafta var max. Ama enerji sıfır 😀😀😀 alışana kadar belki bilmiyorum
Sarew 3bebe1anne_2021 yaklaşık bir bucuk aydır diyetteyim hic bi sekilde o tür şeyleri tüketmedim sadece bu sürecte toplasanız 2 kere birer adet şerbetli tatlı bi keresinde de 2 kaşık dondurma tükettim çok canım bian önce doğurup istedigim herseyi yemek istiyorum 😁
biyologelif Bende de şeker var. 28 haftlaık hamileyim başlarda tatlı pek aramadım ama artık canım aşırı istiyor arada birkaç parça bitter yiyiorum ama ben baklava istiyorum aşırı derecede şerbetli tatlı istiyorum 😭
3bebe1anne_2021 biyologelif şerbet istemiyorum da sütlü tatlı istiyorum bitter mantıklı çok basedemezsem onu denerim artık.
esmerrmm Sermec27 seker yuklemesinden sonra seker cikinca sadexe diyet yapiliyor ilac verilmiyor demi
3bebe1anne_2021 Sermec27 yükleme haftası geçmişti doktorda bir haftalık takip istedi suyum artınca sonra baktık varmış 3 gün oldu diyete gireli . Serbet veya çikolata aramıyorum ama son aylar iştah baya açık bu aralar hamur ve meyve harici bir tatlı 😄😄
3bebe1anne_2021 Nasibenliyor bebeğimde bazı sağlık sorunları vardı başka bir doktora görünüyordum polikliniğe geçtiğimde haftası geçmişti onlar da takiple bakalım yükleme yapmayalım dediler o sekilde
Sermec27 3bebe1anne_2021 cok zor diyet gercekten ben 13 haftadır diyet yapıyorum Allah yardımcımız olsun sağ salim kucagımıza alalım evlatlarımızı inşallah 🤲 🥰
3bebe1anne_2021 Sermec27 gerçekten zor insanın diledigini yemesi çok büyük nimetmis . Bugüne kadar hiç kilo sorunum olmadı ilk defa diyet mevzularına giriyorum fena zor geldi . Ama herşey bebisler için allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰
Sermec27 Bulut2424 bunu yapmayın lütfen seker bebek için cok riskli Allah korusun bir sürü kötü sonuçları var en kötüsü bebek şekere gecerse bebek seker hastası olarak doguruyor bende de cıktı 13 haftadır diyet yapıyorum canım neler neler istiyor ama tutuyorum kendimi lütfen diyete uyun dikkat edin
Bulut2424 Sarew hamur prinç makarna yemiyorum tam buğday ekmegi yiyorum sadece çikolata ve dondurmada kendimi tutamıyorum o kadar
3bebe1anne_2021 Sermec27 en önemlisi de diğer gelisimizni engelleyebiliyormuş. Bunu duyunca baya korktum
3bebe1anne_2021 biyologelif güllaç direk nişasta ama miktarı da önemli belki o an etkilememiş olabilir.