Fkartal Ben erkek bebek bekliyorum az kaldı artk baskı sancı başladı siz nasıl hissediyorsunuz acaba ne zaman dogurucam çok merak ediyorum
Burcu10 37+4 üz doktor kanala yerleşmiş doğum yakın dedi yarın bi daha nst gireceğiz bakalım hayırlısı🥰