Arkadaşlar merhaba bende yeni katıldım umarım sıkıntımı bilen anneler giderir..
benim son adet 10 nisan da
11 nisan da kasıklarımın aşırı ağrımasıyla doktora gittim 3 haftalık hamilesin dedi betc 104 dü
Bir hafta sonra tekrar çağırdı 2835 çıktı
dün için yine çağırmıştı 5 haftalık dedi kese de gözüktü ama 2 hafta geriden geliyor dedi neden dedim ayın 8 de gel bakalım öğreniriz dedi bu nasıl bişey anlamadım 🙁