zahidinannesi Haftadayim, acaba iyi temizlenip güzel pişirilse TAVUK TAŞLIK yenir mi? Gebeliginde yiyen oldu mu?
hava123 zahidinannesi aklıma cocuklıgum geldı babanemin tavukları oldu cpk severdim taslıgı ama hic hazır tavuk taslıgı yemedim nasıl güzel mi , bence iyice yıkanıp pişerse bisey olmaz sanırım ama gene bilen varsa yazsın
Asil_Egem zahidinannesi ben yiyorum şuan 27 haftalık olduk bi sıkıntı yaşamadım neden sorun olsun ki😃
zahidinannesi Dilekcnkn bende her zaman yerdim de sakatat tüketimini pek tavsiye etmiyorlar ya hani 😉
zahidinannesi hava123 bende doğal tavuk taşligi hiç yemedim ona göre kıyas yapamam ama ben çok severim. Düdüklüde kısık ateşte haşlayıp sonra tavada güzel olur
Dilekcnkn zahidinannesi Yok canım takılma böyle şeylere valla ben tavuk yemiyorum ama taşlık yerim yani inan ki oturup düşünürsem hiç birşey yemememiz lazım yani asıl önemlisi doğumdan sonra direk etki edecek çünkü süte ☺️
Karanfill Esraali ben bir kere tavada denemiştim iki buçuk saatte pişti 😂 ama gebelikte sakatat ürünleri tüketilmediği için bi iki kaşık bir şey yemiştim