MerveKaya38 Sabah aç karnına coraspin kullanıyorum, akşam 6da da iğneyi vuruyorum canım. Ama 32de coraspin bıraktırıyor doktorlar. Ondan sonrası için tedirginim ya 0.6 iğneye geçmek istiyor annelik içgüdülerim😃 Doktora soracağım nasıl devam edecek bakalım… Yani kendiniz alıp içerseniz de ya tekrar kanama olursa fazla gelip. Zaten renkli doppler de belli olacak bebeğe yeterli kan gidip gitmediği doktor o zaman verebilir. Ne zaman bakacaklar renkli dopller