rmseren bebek üç aşamada aşşağı iniyor son aşaması doğum zaten. Doğumunuz ne zaman olacaksa o zamana yakın yavaş yavaş inecektir haftaya göre düşünmeyin belki 37 38 belki 40 41 hafta da doğum olabilir sonuçta. Onun farkını hissediyorsunuz zaten cocuk hareketini genelde oturduğunuzda hissedersiniz hareket halinde ikende bebegin vajinal bölgeye baskısını rahatsız edici derecede hissediyorsunuz bence sizinki daha düşme değilde ağırlaştıgınız için aşşağı doğru çekim hissediyosunuz