Ben yaptırdım , tabiki de inşallah herseyde önce sağlıklı bebeklerimiz olur ama en azından bir sorun varsa dahi erken önlem alabiliriz veyahut doğduktan sonra ona göre hareket edebiliriz , cunki bazen rahatsızlıklar bebek oldukları için anlaşılmıyor , inşallah sağlıklı hayırlı bebeklerimiz olur amin 🥰