hamisko herkes bu doktora geliyor. Hastanede zaten her şey yeni ve tertemiz. Gauet ilgili ve bilindik bir doktor zaten. Ben ilk muayenemi kendisinde oldum salı günü doğumum var birlikteyiz dokuz aydır. Fotoğraf fa veriyor ama zaten eşim telefonda ekrandan baştan sona kayıt alıyor. Gerek kalmıyor fotoğrafa