happylife Kızlar 9+6 yız, az önce lekelenmem oldu hafif pembe, şimdid e 1 tk kadar kırmızımsı leke geldi. Normal mi ? Sizce neden ?
Firstlady happylife canim nesi normal doktorla konus. Hamilelikde tek normal lekelenme yerlesme kanamasi. O da ilk haftalarda oluyor haliba 4-5 ben bildiyim kadariyla
Birumuteses29 happylife benim aynı şekilde 5. Haftamda olmustu iğne verdi doktorum ve hastanede yattım doktorunuzu arayın
Asil_Egem happylife benim ilk zamanlar kahverengi lekelenme olmuştu çok az apar topar doktora gitmiştim çok normal kahverengi dedi ama pembe veya kırmızı olursa bekleme hemen gel demişti bide anlamıyorum yaaa nasıl dayanıyorsunuz gitmeden buraya yazmak o an aklınıza nasıl geliyor belkide düşük yapıyor olabilirsiniz ve vakit kaybediyorsunuz burda yanıt beklerken
Irem_28 happylife ben normal diye biliyorum balım yerleşme kanaması diyorlar bende de olmuştu o haftalarda ama için rahat etsin bi doktora görün istersen ❤
Sansimizolkuzumuz happylife nedenini bilemeyiz telaşa kapılmadan doktorunuzla iletişime geçin ya da acile gidebilirsiniz acilde bile direk nedenini bilemedikleri için bebeğe bakıp progestan ilaç veriyorlar ihtal etmeyin
Cerenn12 Ben 4 haftalık gebeyim. Bende de oldu doktora gittim iğne ve hap aldım zaman kaybetmeden siz de gidin
Elcnbykckr happylife doktorla konuşun çünkü bana doktorum pembe kırımızı kan olursa vakit kaybetme gel demişti. Çünkü pembe ve kırmızı kan yeni kan anlamına geliyor.
Betfer happylife çok iyi yapmışsın canım benimde kesemde kanama var inşallah iyi olurum . Rabbim kimseyi darda koymasın