balbocegimm Garfield06 sincan basak tıp merkezinde 350 tl ye yaptıracam 22 23 hafta da yaptırmayı düşünüyorum
Garfield06 balbocegimm doktorunun adı ne canım ben de Ali ipek hocayi dusunuyorum ama cok pahalı geldi livde
balbocegimm Garfield06 doktor ismi bilmiyorum cnm sehir hastanesinde takipliyim orda randevu olmadığı için basak tipta yaptiracam dataylı yi ilk defa gidecem yani 20 haftalık olunca arayın randevu verelim dediler suan 19 haftalik
Mom54544 Garfield06 Mahir diye bı beyfendiydi 60 65 yaşlarında canım bende orda yaptırdım şehirde randevu bulamayınca
Mom789 Ben sinan tan beye yaptırdım 1 saat ilgilendi inceledi bakti en son değerleri dosyasıyla,cd ve 6li renkli resim veriyor 440 ₺ vermiştim ben.
balbocegimm Garfield06 yaa ben oraya sorfum detayliyi 450 dedi cd renkli fotoda veriyorlarmis ama basak ta cd yok sadece rapor ve renkli foto veriyor bi cd icin 100 lira vermekte istemedim açıkçası