Tugbayilmaz-_-53 Kızlar selam, 31+0 dayım hamilelikten önce hpv tedavisi oldum. Eşimden kaynaklıydı. Şimdi de ilk kez genital siğil sorunu yaşadım. Bu normal doğuma tamamen engel mi:(
Karanfill Eğer doğum zamanı genital siğiliniz olmazsa normal doğum yapanilirsiniz. Ama bazı doktorlarda hiç riske atmıyormuş.