Begonvill bnım de kan testinde riskli cıktı, ultrasonda normal cıktı. Fetal dna yaptırmadım. Aldırmayı dusunmuyorum diye. Zaten dogunca gorecegım. Hayırlısını versın Rabbım ye dua edıyorum hep. Bnım doktorum bana dedi ki, ıkılı test ocın ultrasona girdiğimde bnımde kızımda ense kalınlıgı yuksek cıktı, down sendromlu olabilir dediler. Ama dogdugunda hiç bir sey yoktu sukur. Testler %100 sonuçları dogru değil. Canını sıkma demişti. Sizin içinde hayırlısı olsun. Üzmeyin canınızı yoktur Allah ın ıznıyle 🤲