Nazliss bende Buhara’ya gidiyorum Bünyamin beye 20 haftalığım. Galiba doğumu da onda yapıcam ama normalden korkuyorum sezaryen düşünüyorum. Ama diğer doktorlara göre pahalı ki benim doğumuma kadar daha da çıkar diye düşünüyorum. Maalesef ki ondan başkasına güvenemiyorum nedense😔