Merhaba kızlar geçenlerde doktor kontrolun vardı doktor her şey yolunda dedi ama bugün tekrar kontrole gittim dişçiye gidecğeim için ve bel kasık ağrılarım vardı onu söyledim doktorda erken doğum riskin var dedi ama herhangi bi ilaç vs vermedi doğarsa flnda korkma dedi.. o zaman iş vs yapmayayım dedim aynen dedi 10 günde ilişki ysak sora tekrar kontrole gideceğim
Dün bahcede biraz uğrastım domates vs ektim ondan mı oldu acaba🤦🏼♀️ Böle riskli olanlar tavsiye verebilir mi ne yapıyım