Kızlar adetim 20 mayıs normalde. Ve son 4 günü ilişki oldu yumurta TEMBELLİĞİ var adet olmayı bekledim ama olmadı büyün kan verdim negatif çıktı yani ilişkinin üstünden 12 gün geçti. Adet gecikmeminde 8. Günü doktoruma söyledim negatif olduğunu sadece. Adet söktürücü verdi kullanayım mı hemen sizce yoksa gebelik ihtimalim var mıdır hala