sibellademm 6 haftalık gebeyim . Normalde fıtığım var belde şimdiden ağrı yapmaya başladı yürümekte bile güçlük yaşıyorum düşük tehlikem olduğu için de doktor yatış verdi aynı şeyi yaşayıp ağrısını geçirmenin yolunu bulan var mı ?