Rtpskl1111 Kalp atışını ilk ne zaman duydunuz? biz henuz duymadik 6.haftadayiz yarin kontrolumuz var insallah duyariz cok endiseliyim
dakpinar- Rtpskl1111 benim 6. Haftada doktor var kalp atışı demişti bana dinletmedi ve ben merak etmıstım yine de 7+3 te tekrar gittim ben de duydum 😍 inşallah duyarsınız 🐣