durumomsss Merhabalar bugün şüpheli ilişkinin üzerinden 11 gün geçti sabah bir damla leke görünce kan testi yaptım 0,55 çıktı sizce erken mi
durumomsss @Harryer34 her şey gebelik lehine gelince hemen kan verdim adete 4 gün var. Bir haftadır sarımtrak akıntı oluyordu adetten önce normalde göğsüm şişer kocaman olur bu kez hiç olmadı. Klomen ve çatlatma iğnesi de kullandım.
Harryer34 durumomsss bikaç gunun bekleyın kan testi için çünkü gebelik ilerledikçe deger yukselmeye baslar
Mihribancglr durumomsss erken yapmışsın canım adet günün bitimini bekle ınsallah vardir rabbim gönlüne göre versin inşallah 🤲💜
durumomsss Aslında merak ettiğim bugün gördüğüm leke yerleşime kanaması ise bu olduğunda hemen beta artar mı kişiye göre değişiyordur belki de :( arkadaşlar da olsa adete 4 gün varsa idrarda bile çıkıyor kanda çıkar diyorlar
Harryer34 durumomsss yerlesme kanaması olabılır haklısın adetin gecikirse bikaç ozmn yap daha iyi sonuc alırsn