Kızlar son adetime göre 10+2 ultrasona göre 9+6 hamileyim dün aksam cok halsizdim zaten gebeliğin başından beri öyleyim ve iştahsızdım ama bugün bütün enerjim geri geldi ve iştahımda açıldı birden bire normal mi sizce sizlerde de öyle mi oldu sanki gün gün olsa normal gibi biranda kesilince korku sardı içimi