Şeker yüklemesi oldukça önemli bence. Çünkü şekeriniz varsa bebeği olumsuz etkiliyor.Ayrıca hiç mi şekerli asitli içecek içmiyorsunuz , tadı aynı sprite gibi. Sadece aç karnına içildiğinden mide bulantısı yapabiliyor ama hepsi bu kadar. Eğer ki yaptırmazsanız ve şekeriniz var ise hem bebeğinize hem size ciddi sıkıntılar yaratabilir. İnternette bununla alakalı bir çol yazı ve videolar var.
A ya da B kişisinde sorun olmamış bende de olmaz demeyin. Sonuçta herkesin gebeliği farklı ilerliyor. Doktorunuzla bu konuyu detaylı bir şekilde konuşsanız daha sağlıklı olur aslında ☺️