Saripapatyam1 Kzlar sağlık ocağında farketmistik sekerim sınırdaydı. Cmrtsi yüklemem var tokluk sekerim 178lere çıkıyor. Gebelik şekeri olanlar nasıl bi süreç beni bekliyor neler yapmalıyım internetten kötü şeyler okudum morale ihtiyacım var bu konuda 😓😓
EmineYavuzhan1 Saripapatyam1 Bende önümüzdeki hafta yaptıracağım canım 27 haftalıkkenn çok korkuyorum kilon nasıl yemen ne durumda ne tür besleniyorsun
duygu0693 Saripapatyam1 Belirtileri neydi acaba neyden şüphelendiniz bende de var sanki 😒 Çok geçmiş olsun bu arada 🥰
Taze_gebe Saripapatyam1 hayır ya korkmayın strese gerek yok sizi diyetisyene-dahiliyeye yönlendirir ben direk diyetisyene gitmiştim listeyi harfiyen uygulayıp bol su ve yürüyüş ile dengelersiniz bana şeker ölçüm cihazı al demişti dahiliye onun için rapor çıkarıyormuş vs ama ben dahiliye ile uğraşmak istemedim parayla cihazı kendim alıp direk diyetisyene gittim sabah aç karnına ve üç öğün yediktn 1 saat sonra şeker ölçüp not aldım 2-3 hafta sonra dengelenmişti 👍🏻doktorunuz yönlendirir ben kendi hikayemi anlattım☺️
Saripapatyam1 duygu0693 belirtim yoktu sadece odemim erken oldu o belirtimi bilmiyorum sağlık ocağında aylık kanıma bakıyorlar ordan farkettik
annesinin_beybisi Saripapatyam1 birşey olmaz canım gebelik sekerin cikarsa diyetistene gidersin önce diyetle düzenlemeye çalışıyorlar yine sekerin düşmezse insulin iğnesi veriyorlar ama gebelik boyunca dikkatli olmak zorundasın ne yazik ki her canının istediğini yiyemezsin .
Saripapatyam1 Esraali hayır ultrasonda normal gözüküyor ama net detaylida belli olurmuş cmrtsi detaylida girecegim