Busraaa_89 Az önce doktordan çıktım 7+1 kalp atış hızı 80 miş normale göre az dedi bir hafta daha beklicez dedi doktorum umarım herşey yokunda gider ama böyle yaşayan var mı 😞
BURCUGLC Busraaa_89 bende ilk kalp atışını duyduğumda normale göre düşük 10 gün sonra gel dedi gittim çok şükür Rabbime düzene girmiş hiç strese sokma panik olma Allah’ın izniyle düzelecektir
Edayslm Busraaa_89 düşükmü oldu canım ne oldu kalp atımı bizimde yedinci haftada 103 cıktı😢😢 yarın bida gidicem