fatma-kpnk Merhaba hanımlar 13+2 günlük hamileyim.Az önce kontrolden çıktım ve doktora cinsiyet tahminini sorduğumda erkeğe benzettim dedi.Sonradan değişen vs oldu mu kesin erkek midir acaba
Miyase46 fatma-kpnk bende değişti canım 12 haftalıkken %80 kız dendi 17 de %80 erkek ayrıntılı da öğrendim kesin erkek olduğunu 22 haftalık falan di
Lulemom Doktor benzettim dediyse çokta güvenmeyin. Bana 12 de göremedim ama erkeğe benzettim dedi. 14 de gittiğimde kesin kız net olarak gördüm dedi.
Yasemin_35 fatma-kpnk Geçen hafta ikizlerimden birine net bir şekilde kız diğerine de %80 erkek dediler. Bu hafta tekrar gittik, ikisinin de kız olduğunu öğrendik.