Merhabalar 34+4 haftalığım 1 ay önce makattan siğil aldırdım ve doktorum normal doğum yapamicağımı vajina kanalına bulaşmış olabilceğini söyledi ama uzman arkadaşlarıma danışıcam dedi 1 ay sonra gel dedi. 2 gün önce gittiğimdede normal yapamicağımı bebeği riske atamicağını söyledi illa normal istiyosan hpv testi yaptırman gerekiyo dedi ve geç çıkan bi testmiş 1 ay durup son zamanlarımda söylemesi beni delirtti üstelik sonuç çıkana kadar doğum başlarsa yine sezeryana alırım dedi. Neyse başka bi doktora gittim danıştım normal yapabilirsin dedi. Şimdi iki farklı doktor ikiside farklı konuşuyor ben napıcağımı bilemiyorum sezeryan olmak istemiyorum ama bi yandanda bebeğime bi zararı olurmu die korkuyorum yaşayan varmı aranızda siz ne yaptınız ?