asllakts spinal oldum.ay ne bir saati yarım saat belki.ne olup bittiğini Bile anlamıyorsun..başımdaki ebe bana adını ne koyacaksın göbek adı şu olsun bu olsun ben koyayım adını derken hop kucağıma verdi 😂🥲 hangi ara aldılar bende anlamadım 🤩 birde benimki zorunlu sezeryan oldu ama planladıgımız günden iki gece önce sancılarım başladı açılmam 1 i geçmedi sancılarım 5 dk da bire düşmesine rağmen.böyle olunca bir kez daha sezeryan yine zorunlu oldu 😂 doğumdan çıktıktan sonraki 1 gün biraz zor geçti bugün çok daha iyiyim..klişe ama zaten bebeğini görünce gerçekten herseyi hepsini unutuyorsun 😍 ben başardıysam herkes başarabilir inanıyorum 😂 sende kendine İnan ve akışına bırak 🥰❤️