Escyln Hellolo benimde 2 gündür adet ağrısı gibi sancım geçmedi nst de sancı cıkmadı diye doktoru da arayamyorm yatınca bile geçmiyor 😞
Hellolo OzlmDogan_ valla herkes doğum sancısını kesin tanırsın nefesin kesiliyor gibi oluyor ve birden hiç olmamış gibi rahatlıyorsun diyor