Tutku GizemTayfun 2.75ti hemen başlatıldı daha sonra hiç 2.5un üstüne çıkmadı. Hep aşağıda tutuldu ilaçlarla
anneee GizemTayfun benim 4.87 ydi. Doktor 2.5 üzerinin riskli olduğunu söylemişti ama ilacın bi zararı yok düzenli kullanıldığında.36 haftalık olmak üzereyim hala devam
alimveannesi Benimde yuksek ve bende kullaniyorum 25 mg doz kullaniyordum artik yeterli gelmiyormus 50 mg doza cikardi doktorum
Lolipop alimveannesi canım kaçıncı haftadan sonra yükseltti doktor dozunu bende 25 mg kullanıyorum geçen ay gitmedim doktora normalde her ay aç gidip değerlerimi ölcturuyordum.
Evremanne 5 haftalıkken öğrendim 8.00 den 7.00 ye düşmüş olsa da yine çok yüksekti günde bir defa sabahları aç karna euthyrox 50 mg alıyorum inşallah düşmüştür değerlerim 7. Haftam pazartesi günü başlıyo kontrolüm var çok merak ediyorum ikili tarama testinde de birşey çıkmaz inşallah ileride 🙏🏼
PasaninAnnesi Benim doktorum 1 ay önce sınırda değerin diğer kontrolde bidaha bakıcaz dedi kan verdim sorun yok temiz cikmis dedi telefonla aradiğim icin değerimin kac oldugunu göremedim ama ilacsız böyle kendi kendine düzelebiliyo mu troit değeri?
Lolipop GizemTayfun canım yükselirse ilaç dozunu da yükseltiyorlar.Yukselmezse sabit kalıyor 26.haftamdayım birtek geçen ay gitmedim değerlerimi ölçturmeye salı gününe randevu aldım bakalım inşallah yukselmemistir gerçi sanki yükseldi gibi hissediyorum :(