calikusu_03 Annelerim, sezaryen doğum sonrası süt ne zman geliyor ve sağlık sorunu olmaması durumu da istediğimiz tarihte haftada sezaryen olmamıza işin veriliyor mu ?
calikusu_03 Bazı kişiler özel tarihlerde doğum yapıyor ya mesela bi tanıdığımız bilerek 18 martta yapmıştı haftasını kendisi seçmişti
Sterre En erken 38 de yapıyorlar diye biliyorum ama 37de yapan da duydum 39da yapan da.. Bu doktorunuzla alakalı bir şey. Benim doktorum kendinin gelmek istemesini bekledi mesela. Özel günden ziyade bebeğin karında bir gün daha kalması çok önemli.
calikusu_03 Ben geç yapmak istiyorum . En erken 39da doğum olsun istiyorum çünkü hem işimden dolayı hem de burçtan dolayı