Kızlar üç kayıptan sonra genetik yaptırdık sadece ilki ilerledi 12 haftalık kalbi durdu diğerlerinde kalp atışı göremedik zaten öğrenmemizle kaybetmemiz bir oluyodu ve ben genetik sonuçlarımı oldığım gün gebelik testi yaptırdım ve gün öyle kötü seyler duymuştumki tüp bebek önerildi ama her zamanda aynı gen denk gelmeyebilir dendi ve ben artık iyice umutsuzluğa kapıldığım gün gebelik sonucum çıktı ve değer gayet güzel çıktı bugünde çok şükür doktora geldim bebişimi gördüm ama devlet hastanesi olduğu için sanırım bana kalp atışı dinletmedi kendisi baktı bebek iyi dedi kalp atışı var dedi ama araştırma hastanesinde riskli gebelik uzmanının takip etmesini öneririm dedi çok şükür şimdilik 400 lük oksapar iğne verdi birde bugün 7 haftalık olması lazım adete göre ama 6+3 çıktı o sorun değil dedi o yumurtlamayla alakalı dedi birde çok gün farkı yok çok fazla o yüzden takılmadı yani allahtan ümit kesilmezmiş ben neler neler düşünürken hayat benim karşıma mucizemi çıkarttı 😍❤