Nmg Merhaba 35 haftadayım bebeğim ters 20 haftadan beri döner mi acaba tecrübeli anneler bilgi verebilir mi
Zhrblt Nmg benim bebeğim de 30. haftadan beri hep aynı pozisyondaydı canım bi umut bekledik 39 a kadar ama hiç değişmedi hep başı yukardaydı doktorum %90 dönmeyecek gibi dedi öylede oldu sonuçta sezeryan doğum yapmak durumunda kaldım
Mom789 Nmg son ana kadar doner diyorlar ama 36dan sonra zorlanıyorum benim 35de dondu bol.bol yuru birde koltukta yere eğilerek.ters durma hareketi var youtube da var gundebbir kez onu yapabilirsin ben yapmıştım belki faydası olmustur
1anne-2bebek Nmg 36ya kadar normaldı 37 de kontrole gıttıgımde terse donmuştu. Yanı hersey olabılır son abçna kafar. Hayırlı dogum olsun ınsallah 🤲 😍
Nmg Teşekkür ederim kafasını hissediyorum zaten hep aynı yerde ayaklarını altta hissediyorum pek dönecek gibi değil sanki çünkü hep aynı yerde ve aynı pozisyonda hayırlısı bakalım
gulserennn Bende haftalardır bekliyorum dönsün diye ama yok, 37+3 olduk bugün kontrolde artık kesinleşti sezaryen. Doktor çok düşük ihtimal dedi. Her gün yürüyüş yaptım, secde pozisyonunu denedim ama yok keyfi iyi paşanın 🤷🏻♀️