Merve3460 daha yaptırmadım ama korkmuyorum kendini hiç canım acımasın hiç bişey hissetmiyim diye şartlama daha kolay atlatırsın ben öyle odaklanıyorum belki hiçç acımaz belki irkilirim vs tamamen doktoruna olanın güveninle de ilişkili acı, sızı vs olursa da olacaktır dayanılmayacak bi durum yoktur diyorum öyle düşünmeye çalış abartılı ve düşüncesizce yazılan negatif hikayeleri okuma derim 🤓