Erken doğum riskim Var 34 Haftalık gebeyim 2 Tane Ciğer geliştirici iğne oldum yatış yapmam lazım ama devlet hastanesi yatış yapmıyor sancın olduğu zaman gel diyor doğumu başlatalım diyor özel de tek gecelik sadece yatış olarak 500 tl istiyor Böyle olupta Doğum yapan var mı nasıl oldunuz söylermisiniz???