Merhaba güzel anne adayları..
Allaha bin şükür ben oğlum Muhammed Aslan’ıma kavuştum. İkinci kez sezeryan oldum fakat ilk gebeliğimde zehirlenmeden dolayı genel anestezi olmuştum Ama bunda spinal anestezi tercih ettim ve inanın bana mükemmel bi deneyimdi oğlumun ilk ağlama sesini duyduğumda bende başladım ağlamaya . Çok fazla endişe içindeydim çünkü bir evlat kaybettim ve bunu çok bekledik yaşanan onca sıkıntıya rağmen kavuşmuş olmanın Şükrü içersindeyim Bebeğime gelince …
Çok şükür dua ettiğim gibi küvöze filan girmeden getirdiler yanıma 🙏ve hemen hemşire desteğiyle emzirmeye başladım 🙂 tabi belden aşağım tutmuyordu ve kolumda serumla çok zordu lakin gerek eşim gerekse annem sağolsun çok destek oldular. Şuanda evde 2-3 er saat aralıklarla emzirmeye devam ediyorum ve ne emzik nede biberonla mama desteği filan vermeyi düşünmüyorum oğlumla birbirimize alışmaya çalışıyoruz zaman zaman gözlerim doluyor rabbim herkese nasip etsin sormak istediğiniz sorular varsa cevaplamak isterim herkese kolay doğumlar diliyorum