tugbadenizz1 34+2 yim bende😍 herşey yolunda çok şükür. Ağrılarım oluyo oda normal son ayımıza geldik. Bol bol yürüyorum hareketsiz kalmıyorum iyi geliyor. Bebeğiniz kaç kilo olmuş, bizim bebiş zayıf sanırım doktor iyi dedi ama. Bende çok iştahlı değilim zorla yiyorum, 9 kilo aldım, sizde durumlar nasıl