Gamzegokcee Kizlarr ilk bebeğim Allah izin verirse 27.haftadayiz. Ben hastane cıkışi almayı düşünmüyorum. Onun yerine 5li takim ve ic zibin götürecem. Sorun olur mu acaba hastanede? Bide göbek bağı düşmeden alttan cıt çıtlı zibin giyemiyor mu bebek?
VeraVrea Gamzegokcee hiç şart değil, doğum nispeten yaz sonu gibi, yani zıbın yeterli. Tam takım giydirmiyolar hastanede de . Kısa kollu zıbın yetiyormus yanna üç tane kısa kollu zıbın bir de yenidoğan tulum al istersen
Gamzegokcee Omerhatice 5li takımdan kastım üst alt bere eldiven önlük olan takimlar canım. Onlarda cicili bicili seyler işte. Kaliteli bi tane götüreyim içine de ic zibin alırım diye düşündüm. Bakalım ne olacak
Omerhatice Gamzegokcee anladım canim Bende ondan bir tane Bir tanede 10 lu hastane çıkışı aldım Ama ekstra battaniye almadım onunicinde var diye 10 lu aldım Zaten sadece 5 lide olur tabi neden olmasin🤗