Adetime dört gün var dün adet olacakmışım gibi hafif sızı hissettim Karnımda. bi on gündür de göğüslerim dokununca acıyor. Bugün silerken adet olacakmışım gibi kahverengi bir lekelenme geldi peçeteye. Normalde adetim şaşmaz geçen ay birkaç gün erken gelmişti sadece. Bu sefer umutlanmalı mıyım? Şu anda gün ortası çok da sıvı tükettim. Erken gebelik testi yapsam yine de çıkar mı varsa?