Ozlem9292 Merhabalar . Prolaktin değeri 40 üzeri olup gebe olan var mı acaba ?? Bununla birlikte tsh değeri 2.88 çıkmıştı.
Gizmom Ozlem9292 tam kaç cıktıgını hatırlamıyorum ama ikiside sınırın üstündeydi, o ay hap kullandım ve düşer düşmez hamile kaldım