1yildirim-bebek Kızlar hani derler ya kız senesi erkek senesi siz etraftan en çok hangisini duydunuz sizce hangisi siz kaçıncı haftada öğrendiniz benm 12+2yarin ikili taramam var 😍 çok heycanlıyım
rukiyeeefeee 1yildirim-bebek bildiğim 6 hamile var ikisi erkek dördü kız biz cinsiyetimizi 24. Haftada öğrendik o zamana kadar bi erkek bi kız diye diye geldik sonunda 24. Haftada kız olduğunu netleştirdik
mertinannesi1 Bence erkek senesi etrafımda hep erkek hamilelikler var benim de bir oğlum olacak inşallah sağlıkla gelsinler hepsi
1yildirim-bebek Ben kız diye duydum ama benmde etrafımda ekek çok inşallh yarin bizede bi tahmin yapılir🤭🤭
Mihribancglr 1yildirim-bebek benim kız arkadaşım hamile oda kız ablamin is arkadasinin Eşi nin erkek 🤷♀️ bence bu sene karma senesi 😅
Arsima4 1yildirim-bebek ben hep erkek duydum bu sene. Benim de haftaya 11 +2 kontrolüm var bakalım belli olur mu
1yildirim-bebek Arsima4 ya kiz erkek inanki hiç onemli değil rabbim sağliklı sıhhatli hayirlisini versin ama insan çok merk ediyo ya😀
zllcnlky 1yildirim-bebek erkek senesi bence. Biz 16.haftada öğrendik, doktor net görmediği için önceki haftalarda söyleyememişti
Aysayten Erkek senesi mi ??? 👀👀👀 20 hamile duyduysam 1 tane erkek olacak olan duydum sadece. Herkesin kızı oluyor