BabyDrs
merhaba sevgili anne adayları. bende bu test işkencesinden payımı alanlardanım. ikili test yaptırdık düşük risk çıktı. ama doktorum kandaki bi değerin biraz yüksek gibi garantiye almak için dörtlü yaptıralım dedi . yaptırdık cuma günü sonucu aldım ama kafamdan kaynar sular döküldü. fazla yüksek risk çıktı . doktor ya amniyosentez ya da amerika testi yapacaz iki seçenek var önümüzde dedi. amniyosentez de risk olduğu için yaptırmadık cumartesi amerika testi için kan verdim. maaliyeti 2500. gerçi böyle bir durumda kimse düşünmüyor zaten maaliyeti. ,inanın sonuçların çıkması 10 iş gününü alıyormuş yani iki hafta. bu süreçte daha iki gün olmasına rağmen kendimi mahvettim ağlamaktan. bekleme süreci rezalet bir süreç. dua ediyorum umarım her şey yolundadır. doktor 16. hafta ultrasonda hiç bir şey görmemesine rağmen neden bu kadar yüksek risk çıkıyor anlam veremiyorum. bir de yanılma payını umarak yaşıyorum sürekli. herkes bebeğini umarım sağlıkla kucağına alır. benim için de dua edin ne olur. umarım test sonuçları yanılmıştır::(