Ezgikocakk 19+4 haftalığım bende önceden hiç varis yoktu sizde de oluştu mu oluştuysa önerileriniz neler geçiyor mu hamilelikten sonra yaşayan arkadaşlar yazar mı 😌
Melike Ezgikocakk Bizde 19+2 yiz sanırım bende de oluşuyor 🥺 Annemde var benim. umarım bende olmaz diyordum ama maalesef 🤷🏻♀️ Şuan sadece çok fazla ayakta kalmamaktan başka bir şey yapmıyorum bende şuracıkta bekleyeyim 😞
Kuzuveannesi Ezgikocakk benim varislerimde hamilelikte oluşmuştu ve hala benimleler kendilerini hiç sevmiyorum kovuyorum ama olmuyor🤪😫 dikkat edin aniden ve hızlı kiloalıp vermekten dolayı oluşuyormuş doktorum öyle söylemişti