Arkadaşlar merhaba 16+3 günlük gebeyim. Bu sabahtan beri karnımın sağ tarafında tam olarak sabit olmamakla birlikte batmalar oluyor. İçeriden cimciriyorlar gibi yani. Daha önce yaşamadığım için biraz tedirgin oldum. Bu haftalarda sizlerin de batmaları karın içinden gelen spazma benzeyen sancıları oluyor muydu 🙏🏻