baloglusuuumm 5 ay önce covid oldum ve ilaçları kullandım ,şuan4+3 hamileyim sıkıntı yaşayanlar oldu mu ? 🌿
Kubrakayaturan baloglusuuumm bende 3 ay sonra hamile Kaldim 12+3 gunluk hicbir sıkıntımız yok cok şükür içini ferah tut