Kızlar 1 hafta 10 gün önce post açmıştım kanımda enfeksiyon yüksek çıktı diye o zamandan beri antibiyotik ve farklı ilaçlar kullanıyorm bugün sağlık ocağına kan verdim geçmiş mi diye hiç düşmemiş dedi bu kadar ilaca rağmen düşmemiş araştırılması lazım aşırıda kansız çıktım doğumda hayati risk taşır dedi böyle giderse bir kağıt yazdı verdi kadın doğumcuna hemen görün dedi yarına randevu aldım ama çok korkuyırm ya kötü mü ne yapmam ne yemem lazım