OnurMelikeYal Kızlar 19. Haftadayım Allah nasip ederse kızımız olcak. Bgün göbek deliğimde bi ağrı var gerilme var. Öksürdükçe daha çok ağrımaya başladı. Dün yolculuk yaptım 5 saatlik Yol geldim ondan olabilir mi die düşünüyorum. Sizde de böyle bi ağrı oluyor mu korkulck bsey değildir inş🙏
Deletedmom15257 OnurMelikeYal cnm o haftada bende çok olmustu yurudukten sonra ağrıyordu yirtilacak gibi dr sordum normal karnin geriliyo demisti