Merhaba bugün detaylı ultrason da 2.kontrolümüz vardı Cumartesi günü de kendi doktorum da şeker yüklemesi yapılacak. Bebeğim biraz kilolu çıktı önden gidiyormuş 26+1 haftalığız 1125 gr. Doktor hemen gebelik şekeri olabilir dedi. Bu durumda diyet mi uygulanıyor nasıl bir yol izlememiz lazım. Kendi doktorum olmadığı için sormadım pek anlaşamadık doktorla. Bilgisi olan varsa yazabilir mi?