Best11 benimde düştü 36 haftaligim benim gebelikte 2 hafta ileri gidiyordu 38 di simdi 36 dedi dr ama kanala girmiş doğum pozisyonunda dedi ama kilo almaması tedirgin etti 1 hafta sonra tekrardan gidicem inşallah bi sıkıntı olmaz yaa korkuyorum artık