-Papatya33 Mersin şehir hastanesine randevu alamıyorum bir türlü. Sabah erken gidip normal sıra alabilen var mı. Ya da nasıl bir yol izliyorsunuz.
Ebru92 -Papatya33 randevu bende bulamıyorum sıra alıyorum sabah hangi doktorda sıra varsa artık şansıma
Hlyanne -Papatya33 mhrs indirip ara ara bakıyorum ne zaman boş gün olursa alıyorum 1 haftanın sonunda 11 hazirana randevu bulabildim çok şükür
Arzuorhan -Papatya33 bende oraya gidicem sürekli gidebileceğim aynı doktor istiyorum acaba hangi doktor iyi bilen var mı kızlar
1Ezgiii Canım ben Mersin’de yaşıyorum ama şehir hastenesinden randevu almak tam bir zulüm 😞 sabah 7 de oraya dikilip sıra Alman lazım sırf bu yüzden forum yaşama gidiyorum en rahatı İnan
-Papatya33 1Ezgiii bende gidiyorum forum yaşama doktorum orda. Ama şehir hastanesi bana yakın. Allah korusun birşey olursa en azından orda da bir doktorum olsun istiyorum ama sıra alıp gidemiyorum. Olmazsa sabahtan gidip sıra almam lazım
Ebru92 -Papatya33 yok ona gitmedim hiç hakan özgönen iyiydi en son hacer küçük diye bi doktora gittim
Arzuorhan -Papatya33 teşekkür ederim ben sen ondan randevu alayım o zaman. Basar bey vardı omun ismini çok duydum ama o da çok yoğun sanırım
-Papatya33 Arzuorhan onu hiç duymadım ben. Ama ali yeşil e gittim ve cok memnun kaldım cok ilgili. Bir ona gidin isterseniz. Hatta yarın sabah 6da gidicem randevu olmayınca mecbur normal sıra almak için. Kontrol zamanım geldi
Arzuorhan -Papatya33 benim de yarın olmazsa bende oma gideyim .bir tane doktora gittim hoşuma gitmedi .insallah iyi biri denk gelir de sağlıkla hamileliğimizi güzel bir sekil de geçirir Bebişlerimizi kucağımıza alırız
-Papatya33 Arzuorhan Amin insallah. Arkadasım bayan bir doktora gitti hiç memnun kalmadı ona da benim doktoru önerdim. Doktor önemli ya ne bilim içime sinmesi lazım güvenmem lazım
mucizemsin-21 Arzuorhan Mehmet turgut doktor hakkında bilginiz varmı bende şehir hastanesinde doktor arayışındayım bulmadım hala 😏