Ah canım benim yaa, böyle hayırlısı olmuştur inşallah. Bebeğinin tadını çıkarmaya çalış bence, geçmiş geçmişte kalsın, kendini üzme 🌸 Maalesef normal doğum o kadar seyrek olmaya başladı ki, anlamıyorum doktorlar neden direkt sezaryene almak istiyorlar. bende normal doğum destekleyen doktor arıyorum aylardır, bulabildiklerim çok pahalı. Yazıktır, günahtır. Neden ülkemizde sezaryen oranı bu kadar yüksek anlamış değilim. Normal doğum isteme olayı bu kadar lüks olmamalı ülkemde.